Isnin, 8 Ogos 2011

NGOMEL SIKIT...

Salam buat rakan2 semua.......
kalau nak cerita bab yang berkaitan dengan  macam2 ni, hai..... ape2 pon boleh dengan panjang lebar...cuma baik dengan tak baik je lah... hehehehehe.., dalam kehidupan kita hari ini macam2 yang terjadi,macam2 boleh dikaitan dengan seribu persoalan yang tak pernah ada habisnya ade saja.... itu lah yang tak boleh kita lari dari kehidupan kita... itu ,ini  begitu dan begini dan lain2.... yang penting jangan banyak macam , satu macam cukup... tapi awas jangan tengok orang semacam je... tu boleh mengundang macam2 hal...
Pernah satu ketika dulu  , waktu aku masih  bujang trang tang tang ,semasa dalam kereta api , aku pernah merenung  seorang awek, yang statusnya aku tak pasti sama ada masih bujang atau dah berkahwin  tapi kelihatan muda , cantik  macam anak dara .... aku suka tengok awek tu..... tenung punya tenung , bila aku pandang tempat lain dan pandang semula kearah awek tu.... tup , tup awek tu dah jadi jantan , Hai !!!!!!!!!!!! tukar orang  plak, rupa2nya abang dia dah....... lepas tu abang dia plk tengok dan tenung  aku semacam ........"alamak macam mana ni , ini kes panjang cerita"...... bisik hati ku ..... aku raba dalam beg baju aku ambil cermin mata hitam dan pakai , tak tahan dengan  tenungan abang nya yang menakutkan dan bermisai tebal ular sawa tu ,hehehehehehehe......... aku pakai cermin mata hitam tu dan buat bodoh je...sampai aku tertidur ....... ingat kan si cantik molek,rupanya wak misai datang dah !!!!!!!!!!!!!!!..... tulah ceritanya.... jadi jangan suka tenung dan tengok orang semacam ..... sejarah tahun 1985 dalam kenangan..


Koleksi gambar sekadar hiasan sahaja..



Koleksi gambar sekadar hiasan sahaja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan